Har verkligen varit fullt ös från start! Strax efter att jag gjorde inlägget imorse så fick jag ett samtal från mina barn att dom ville komma till mig tidigare, vilket absolut var okey. Så tänkte att jag skulle fixa iordning hår och sånt där lite snabbt så att det var klart, så kunde jag bara byta om lite snabbt innan vi skulle åka. Medan jag borstar tänderna får jag ett samtal från barnens pappa att vi behöver åka in till akuten, för våran lilla otursfågel till son gjort illa sig igen - och behöver in för att lappa ihop ett sår i pannan. Shit liksom! Absolut, jag sätter mig i bilen på direkten, kastar ner barnens kläder i väska och blöjor, för att sen kasta mig in i bilen. 
 
Vi möts upp utanför akuten och tar oss in tillsammans. Deras pappa får förklara läget, vad som hänt osv (jag har ju inte en blekaste aning eftersom att jag inte var med när det hände), och får komma in även fast vi inte hunnit prata med 1177. Upp till jourmottagningen, där det också går ganska så snabbt att få komma in på ett rum. Där blir såret tvättat, limmat och tejpat, och en son som är fly förbannad! Men det gick fort, och sen var det bara mamma som dög 😂😂
 
Efter det sa vi hejdå till deras pappa, och for bort till Leo's lekland, och fick vänta ett tag utanför för att vi blev tidiga. Mötte upp barnens moster, kusiner, mosters kille och hans dotter - för att leka massor inne på Leo's! Fullt ös! Från 10 till ca 14.30 lekte dom, nästan konstant! 
 
In på ica maxi för att handla till grillning och helgmys! Vidare hem till barnens morfar och "mormor" där det blev grillat och ytterliggare massor med lek 😂
 
Hemåt åkte vi vid 18.30, och sen har det varit fullt med mys här hemma. Min mini sa till vid 19.30 att han ville sova *gick och hämtade nappflaska och visade att han ville lägga sig*, så fixade iordning ny blöja, välling och tandborstning snabbt och la honom. Han somnade ganska snabbt. 
 
Sedan blev det filmmys för mig och min dotter 💗 Massa gotta, och nu har hon precis lagt sig och somnat, så tänkte att jag skulle skriva lite snabbt om dagen. Blev dock ett ganska långt inlägg 😂 Bjuder på lite bilder imorrn i ett eget inlägg 😊
 
Sov så gott allihop 😊 Och hoppas att ni har haft ett bra midsommarfirande, eller en bra dag helt enkelt om ni inte har firat på nått speciellt vis 😊
Natti natti 😘

Kommentera

Publiceras ej