Jag är så glad för att det är ett nytt år! Är så redo att lämna 2019, och hoppas på att jag lärt mig nått. 2019 var verkligen inte mitt år, och jag hoppas och vill att detta ska vara mitt år! Mitt år där jag får vara full med glädje, energi och allt det där som är jag! 
 
Varför funkar det inte när jag är ensam utan barnen? Varför ska all energi vara som bortblåst när jag kommit hem från jobbet? Jag orkar ingenting annat än att försöka få i mig mat, sen totalkraschar jag på soffan. Jag har så mycket energi på jobbet, och tänker att jag ska städa, fixa med tvätt, fixa förråden etc - men så fort jag stannar bilen på parkeringen så är all, verkligen ALL energi som bortblåst. 
 
Varför är det så svårt? Jag vet inte. Jag försöker allt möjligt som gett mig energi förr, men det kanske krävs lite mer rensning och omstart i livet på olika fronter, jag vet inte... 
 
Snart kommer äntligen mina barn hem igen iallafall, bara 2 dagar kvar tills jag får hålla om dom igen! 
 

Kommentera

Publiceras ej