Det är inte alltid det lättaste, för ibland kommer ju faktiskt livet ivägen. När man är själv med 2 stycken små barn, man ska försöka hinna med allt som ska hinnas med på kvällen när dom väl sover, så har man oftast inte så mycket energi kvar så brukar bli att man går och lägger sig själv ganska så direkt när man är klar med allt. 
 
Den här veckan har allt gått i 200 känns det som, till och med så att hela jag mådde jätte dåligt igår och fick lov att gå hem från jobbet. Huvudvärk och helt skakig och matt i kroppen. Känner mig fortfarande skakig, men även rastlös. Så ska försöka att vara hemma hela dagen idag, och bara göra det som jag känner att jag orkar. För som sagt, jag är skakig. Inte ofta som hela min kropp skakar som ett asplöv, men det är det den gör just nu, så jag behöver försöka att bara andas och ta det lite som det kommer. Inte känna att jag måste fixa med massa, utan jag gör det jag känner för och känner att jag orkar. 
 
Just nu sitter jag med lite frukost, och funderar över taklampor. Jag har fortfarande inte en enda taklampa här hemma, och jag börjar känna själv nu att det börjar bli lite drygt att inte kunna tända en lampa över t.ex. köksbordet. 
 
Någon som har nå tips på nån snygg taklampa? Tycker taklampor är så jäkla svårt!
 
Under veckan så har det varit massa jobb, haft mina barn, haft ett kort besök av en gammal bekant, hämtat ut paket från matsmart.se och apotea.se tillsammans med barnen (det var ett projekt kan jag lova, och jag ska visa vad det är jag har fått hem, men visar det i ett annat inlägg sen), firat min pappa som fyllt år, grillat hos min pappa tillsammans med lite andra i familjen och sovit inne i Västerås en natt. 
 
Det är som sagt fullt ös typ hela tiden, och jag behöver lära mig att sakta ner lite ibland - vilket jag fick lov att göra igår och får lov att göra idag också. Får se om man ger sig på en liten promenad sen också, eller om man bara tar det lugnt och påtar här hemma. 
 
Ha en super bra lördag nu allihop! 

Kommentera

Publiceras ej