Jadu, det va ett tag sen som jag skrev nu, och det är för att det har hänt så himla mycket hela tiden och jag har känt att jag inte riktigt orkat skriva nånstans. Det har varit både bra och dåliga saker som har hänt, så ja.. 
 
Jag har helt enkelt inte haft energi eller inspiration till att skriva nånting, men kände att jag nu kunde göra en liten liten uppdatering när jag ändå satt med datorn och är hemma sjuk från jobbet. Utan barnen. 
 
Känner dock att jag inte vet riktigt just nu vad jag ska skriva, men det kommer väll så småningom. Det har ju varit full rulle hela tiden, så ska nog kunna få till nån uppdatering då och då, på vad jag och barnen hittar på för saker, hur det blir här hemma i nya lägenheten (japp, nu har vi flyttat, och vi har bott här sedan 2 mars). Det är fortfarande långt ifrån färdigt, men det går sakta men säkert framåt. Det är lite svår planlösning så man vet inte riktigt hur man ska göra för att få den där riktiga hemma-känslan. Men det kommer förhoppningsvis snart. Jag tror det iallafall. Så fort man får tag på alla hyllor osv som man vill ha så ska det nog bli bra. 
 
Behöver ju strukturera upp i både garderober och lådor, för när man packade upp så var ju tanken bara att man skulle få bort alla kartonger, så allting är ju instoppat lite överallt och ingenstans, ingen riktig ordning alls. 
 
Och jag är ju en sån som egentligen vill ha ordning och struktur för att må riktigt bra, så det är lite jobbigt, men man får helt enkelt bita ihop och ta allt pö om pö, så ska det bli jätte bra till slut :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej