Tror vi på det här nu då? Att jag är tillbaka och ska vara duktig med uppdateringar? Jag tror det, jag tänker att jag vill, och att jag ändå vill kunna dela med mig av mitt liv - även om det många gånger inte händer så där jätte jätte mycket, men iallafall - och tanken är ju dessutom att jag ska bli bättre med mat och träning. 
 
Vad vill man se och läsa? Hemmet? Mat? Träning? Vad? Jag delar gärna med mig av allt i livet, men kan kanske vara kul med nån liten hint av vad man tycker om att läsa på bloggar 😊 
 
Just precis nu, sitter jag iallafall med frukosten bredvid mig och äter samtidigt som jag kikar runt lite på datorn och skriver här :) 
 
Midsommarafton idag, och vädret är på "topp" som varje midsommar 😅 Barnen är hos sin pappa för tillfället, men ska åka och hämta dom vid 9.30, så ska vi åka iväg på lite äventyr 😊 Har tagit fram extrakläderna till barnen iallafall, så måste packa ihop det, och se till att få med blöjor och allt sånt där skoj som behövs när man har barn 😅 Ett blöj barn och ett toalettbarn - smidigt! Jag är väldigt tacksam över att bara behövt ha ett blöjbarn i taget faktiskt! E slutade ju med blöja i samma veva som M föddes, nån månad efter var hon helt blöjfri dygnets alla timmar - det är en snabb brud det där när hon väl bestämmer sig för att hon vill nått! 😉 Hon har alltid varit snabb med saker, medan M tar det lite långsammare 😉🙂
 
Fick bli en väldigt simpel frukost idag, - En kopp kaffe med lite mjölk, Planti Soyayoghurt, Nestle Fitness flingor, Wasa sportknäcke, kalkon och lite paprika 😊
 
 
 
Laktosfritt, Nestle, Planti, flingor, frukost, kaffe, knäckebröd, livet, mjölkfritt, wasa, yoghurt,

Kommentera

Publiceras ej