Oj, vad tiden har gått. Visst att jag hade koll på att det va längesen jag skrev nånting, men att det va nästan 2 år sen sist - det trodde jag faktiskt inte! 
 
Det är sååå mycket som hänt sen sist, och jag vet inte om jag vill dela med mig av allting här, men jag känner iallafall att jag kanske vill dela med mig lite av livet igen här. 
 
Jag är fortfarande ensamstående till 2 (såklart, för jag har ju inte gått tillbaka till barnens pappa), och lever inte i ett förhållande, så ensamstående på riktigt. Jag har barnen deltid, och den tiden jag har dom så är jag verkligen själv med allting. Nu bor barnens pappa väldigt mycket närmare än tidigare (över gården och en väg närmare bestämt) så kanske finns en liten chans att man kan få lite mer hjälp från honom. Det är nånting som återstår att se. 
 
Annars då? Jodå, vi avvecklar sjukdom efter sjukdom här hemma. Jag har varit hemma från jobbet i 3 veckor nu, och jag klättrar bokstavligt talat på väggarna, så jag har börjat julpynta, städar i lugnt tempo. Hela köket är storstädat förutom dammsuget och golvmoppat. Vi har varvat dom här 3 veckorna med att jag varit sjuk, sen barnen, sen jag, sen barn. Så - jippie - vad det är kul nu när alla restriktionerna är borta och alla virus och bakterier som man missat under 1.5 år är tillbaka och inkräktar. Blääää! 
 
Vet att många klarat sig efter att restriktionerna släppt, och vissa har det drabbat jätte hårt. 
Du som läser detta - Hur har du/ni klarat er? 

Kommentera

Publiceras ej