Det har verkligen varit full fart hela dagen, från start! Men har hunnit med en del ändå faktiskt :) Varit förbi barnens pappa en sväng, vidare till Hökåsen för att låna kartonger från några vänner (passade på att gosa med lillknoddis också), lunchade på Erikslund, handlade lite till matlagningen, bar upp alla kartonger till lägenheten, tog en kaffe med syrran och snackade lite. När hon åkte satte jag igång att göra mat (korvstroganoff med ris, och bönlasagne) så vi har lite i veckan - skönt om man slipper laga mat varje dag faktiskt. Fick ihop 2 kartonger som jag även bar ner till förrådet. Hunnit duscha och äta, så nu sitter jag i soffan och ska varva ner lite, och kolla på film en liten stund. Måste snart lägga mig då det är dags för jobb imorrn - skönt efter 2 veckor hemma! :) 
 
Har tyvärr inte så mycket bilder från dagen att bjuda på, men imorrn kanske det kommer när man får hem sina vilddjur igen :) <3 
 
Snabbspolat om dagen iallafall :) Nu ska jag kika lite innan sängen :) 
 
Sweet dreams :) <3 

Kommentera

Publiceras ej