Tiden går ju så sjukt fort! Nu har vi gått in i en ny månad - Juli månad - och det är väll nu det ska vara sommar på riktigt? Det har varit soligt idag, men inte alls sådär överdrivet varmt ute. Vill ha tillbaka värmen som vi hade i maj, då hade vi sommar på riktigt ju! 
 
Det är ju snart lite semesterdagar för mig, så jag vill gärna ha fint väder då så att jag och barnen kan hitta på massa skoj! Ska bli så mysigt att få vara massa ledigt med dom, har ju även vissa dagar ledigt helt själv. Men ser fram emot att få ha semesterdagar med just dom faktiskt, hoppas på att vi kan leka i massor och ha massa vänner att leka med. Men det ska nog gå 😊 
 
Några tips på vad man kan göra med barn? Gärna inget som innebär att man måste åka timmar i bil, och måste sova på hotell, utan nått som man kan göra enkelt över dagen liksom 😊
 
Neej, nu är det dags för mig att stänga ner allting här hemma, allt vad gäller att fixa, dator, telefon - allt - för imorrn är det upp tidigt för jobb som gäller. Ska försöka mig på igen att sköta kosten från och med imorrn också 😊 Wish me luck! Ska även anta en Squatutmaning! Man skulle gjort första idag egentligen, men jag får nog lov att köra första imorrn, och köra en dag längre istället. Det ska bli spännande! Ska försöka dela med mig här också hur det går 😊
 
God natt alla som ska sova, och ha en trevlig natt för alla som inte ska sova under natten 😊

Kommentera

Publiceras ej