Det där med hur mycket grejer man egentligen äger och har, det inser man först när man ska till att flytta. Det är helt sjukt egentligen, man tycker inte att man har så mycket saker, men när man väl börjar packa ner i kartonger så inser man ganska snabbt att man visst har mer än vad man tror. 
 
Som nu t.ex. så har jag ändå packat typ 4 kartonger fulla och burit ner till förrådet, men det syns knappt att jag har plockat bort nånting här hemma, haha. Eller jo, klart att det syns lite, men inte alls så mycket som man skulle kunna tro, för 4 kartonger känns ändå som väldigt mycket, haha. 
 
Det är helt sjukt, det känns så lååååångt bort till flytten, samtidigt som det känns sååååå nära! Det gäller bara att få ihop alla pusselbitarna så att flytten går så smidigt som möjligt nu. Jag hoppas verkligen att det går som jag tänkt mig, men det återstår att se. Jag vet att jag har en person till hjälp iallafall medan barnen är på dagis, och det är min storebror :) Så får man hoppas att vädret är med en också, så man slipper flytta dag för flytten :) 
 
Nu babblar jag osammanhängande känner jag, så jag ska väll börja dra mig till sängen :) Är ju en dag imorrn att se fram emot med tvättning och rensning också, hahaha. 
 
Sleep tight! Good night! 

Kommentera

Publiceras ej